Merry Christmas

Cześć Wszystkim !

W końcu nadszedł grudzień a z nim Boże Narodzenie! Co rok robiłam wigilię w moim domku, przygotowywałam prezenty, potrawy, raz nawet zrobiłam kominek z kartonu, można było wstawić za nim telefon z filmikiem palącego się drewna, wyglądał super! W tym roku wszystko zaplanowałam a od grudnia zaczęłam przystrajać domek.



Choinka jest z tamtego roku, zakupiłam ją w bricomarche. Przecudne małe bombki z Ikei wiszą na przezroczystych żyłkach. Cyprys stojący w rogu pokoju również kupiłam w Ikei.



Lampki na choince przepięknie oświetlają pomieszczenie, dając świąteczny klimat.












🎄Radosnych, zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia !🎄

                                                         Emilka 😉


Komentarze

  1. Cudowne dekoracje i bardzo klimatyczne zdjęcia <3
    Spóźnione wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz