Poznajcie Naomi

Cześć Wszystkim !

Tydzień temu mama zaskoczyła mnie mówiąc,że ma dla mnie niespodziankę . Długo się zastanawiałam co może znajdować się w paczce. Pomyślałam że może nowa lalka, tylko jaka? Po rozpakowaniu przesyłki zobaczyłam przepiękną murzynkę o szaro-zielonych oczach.



Oto Naomi ! 

Lalka z serii ,,Barbie made to move'' FTG83.









Niestety moja lalka posiada pewne wady produkcyjne.
Kolana i łokcie są poszarpane, co wskazuje że nie zostały porządnie obrobione.





Na przedramionach występuje niedokładnie wypolerowany plastik.





Uważam, że pomimo tych skaz lalka jest piękna,a w ubrankach wygląda fantastycznie !



Przedstawiam wam kolekcje wakacyjnych ubranek dla Naomi.







💗Zwiewna kolorowa spódnica i bluzka a'la hiszpanka.









💗Pastelowy kombinezon w paski. 




                                                                         
                                                                     
💗Różowa sukienka z paskiem.





                     💗Łososiowy top oraz tiulowa spódnica




To już wszystko w tym poście. Mam nadzieję że podobają Wam się uszyte przeze mnie ubranka oraz Naomi .💗💗💗

Przypominam że możecie obserwować mnie na instagramie https://www.instagram.com/miniaturki_u_molly/





                                                         Emilka

Komentarze

  1. wspaniały podarek!!!
    wspaniała Mama :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. I za takie niespodzianki kochamy nasze mamy! ^_^ Panienka jest piękna, a te fabryczne kwestie..., cóż takie są teraz wyroby Mattela. Moje panny też to mają niestety. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i oby jak najmniej błędów fabrycznych u naszych kochanych lalek <3 Emilka

      Usuń
  3. Świetne ubranka :D U mnie ta lalka to Zeyra :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz