Disney Party !

Cześć!

Jak spędziliście tegoroczne Halloween? U mnie niestety przygotowania trwały bardzo długo,nie mogłam się zebrać by kupić materiały, nie wspominając już o szyciu . Na szczęście wszystko się udało, dzięki ogromnej pomocy mojej mamy. Zdjęcie na instagramie pojawiło się dokładnie w Halloween, ale jak zawsze więcej zdjęć i szczegółów znajdziecie tutaj na blogu.



W połowie września miałam już mniej więcej wymyśloną tematykę i zarys tego co muszę przygotować.



Jako pierwszym zajęłam się kartonowym tyłem domku. Złączyłam kawałki kartonu taśmą, nakleiłam czarne kartki i wcześniej wydrukowany czarno-biały zamek Disneya . Girlandę z bibuły przykleiłam taśmą dwustronną. Podczas tworzenia tła wpadłam na pomysł iluminacji świetlnej imitując gwiazdy. W kartonie zrobiłam dziurki i poumieszczałam tam lampki choinkowe.Efekt końcowy przeszedł moje wszelkie oczekiwania a zajęło mi to tylko ok. 3 godziny.









Kolejnym wyzwaniem były dynie ponieważ pierwszy raz lepiłam z gliny. Dwie warstwy złotej farby i gotowe.







Słodycze zrobiłam z modeliny. Babeczki z ,,Pięknej i bestii", czekoladki muszelki z ,,Małej Syrenki", candy corny i cinnamon rolls



Pewną sobotę poświęciłam na szycie. Dwie malutkie poduszki z koronami i dwie czarne poszły szybko, niestety gorzej było już z różowymi pufami. Własnoręcznie zrobiony szablon spisał się rewelacyjnie. Chciałam żeby pufy miały kuleczkowe wypełnienie, więc poświeciłam jedną z moich poduszkę. Rozprułam ją i starannie przez lejek przesypałam styropianowe kuleczki. 




W połowie października było zrobione wszystko oprócz jednej najważniejszej rzeczy, SUKIENKI! Jak już mówiłam wcześnie, nie mogłam się zebrać z kupnem materiałów. W końcu ! Materiały zostały kupione i dostarczone pod mój dom . I co dalej ? Wiedziałam że pomoże mi z tym mama ale nie spodziewałam się że uszyje ją całą od a do z . Suknia wyszła przecudowna a Halloween najlepszy jaki robiłam w domku 😄 






To już wszystko co miałam wam do pokazania. Bardzo przepraszam że post pojawił od się dopiero teraz, ale mam nadzieję że wam się spodobał 💗


                       Emilka

Komentarze

Prześlij komentarz