Miniaturowe puzzle - TUTORIAL

Cześć !

Jak już zapowiadałam, na tym blogu będą pojawiać się tutoriale. A oto pierwszy z nich !

Puzzle ? Dlaczego puzzle? Wcześniej za nimi nie przepadałam, zmieniło się to w ferie, gdy odnalazłam moje zapomniane 10 tys puzzle. Przy okazji moich urodzin dostałam kilka nowych od koleżanek i tak zaczęła się moja wariacja na temat puzzli.
W wolnych chwilach więc zmagam się z obrazami Van Gogha itp. :D


Pomysł był oczywisty ,,Molly musi układać puzzle ! ''.












Przygotowałam dla Was gotowy szablon pudełka i samych puzzli do wydrukowania.




KROK 1 
   Pobieramy szablon na pulpit i drukujemy w takim formacie .
    ( jeżeli nie macie kolorowej drukarki przygotowałam dla Was czysty szablon 
    powyżej, możecie sami narysować obrazek na puzzlach )  






 KROK 2 
Oklejamy pudełko i puzzle przezroczystą taśmę klejącą i wycinamy .



KROK 3
Naklejamy puzzle na cienką tekturkę.




KROK 4
Zginamy ciągłe linie a przecinamy przerywane. Sklejamy boki w miejscach pomarańczowych kropek.





 GOTOWE !







To wszystko w dzisiejszym poście ! 
Mam nadzieję że tutorial i szablony Wam się podobały <3, jeżeli zrobicie miniaturowe puzzle możecie przesłać mi zdjęcie na email: 
miniaturkiwdomumolly@gmail.com
będzie mi naprawdę miło . 

                                                                                            Emilia



Komentarze