Zmiany w domku

Cześć Wszystkim !

Na samym wstępie chciałabym Was najmocniej przeprosić za moją nieobecność przez ostatnie miesiące. Dużo się u mnie działo: zakończenie roku szkolnego, wyjazdy, szykuję dla was duży projekt, który na pewno pojawi się tutaj, na blogu, więc z tym było dużo pracy. Na początku czerwca ZAŁOŻYŁAM INSTAGRAMA MOLLY ! Jestem tam bardzo często dostępna i dodaję regularnie zdjęcia. Ostatnio byłam w Austrii, więc znajdziecie na nim relację Molly z podróży. 


                                                                                 SERDECZNIE ZAPRASZAM !
                                            https://www.instagram.com/miniaturki_u_molly/

Ale wróćmy już do tematu tego posta, czyli zmian jakie nastąpiły w domku. Od dawna już chciałam zrobić generalne porządki, wszystko posegregować, niektóre mebelki trochę odnowić, może zrobić nowe a te których czas już minął wyrzucić. Zabrałam się do tego niechętnie, ale po wszystkim byłam naprawdę szczęśliwa.




                        Zacznijmy od salonu, który zmienił swoje miejsce i znajduję się na poddaszu.
               Co od razu rzuca się w oczy to czarna kanapa. Pomalowałam ją sprejem. Bardzo mi się to                         spodobało więc pomalowałam też legowisko, na biało. Pozbyłam się lampek w  szklanych kolumnach, a kiedy zakupię nową drukarkę ( ponieważ niestety stara mi się zepsuła) na ścianie zawisną zdjęcia .






W sypialni zmieniłam pościel i narzutkę, wszystko zrobione przeze mnie . 
Dodałam też dywanik i dwie szafki nocne po obu stronach łóżka. 





I dotarliśmy na sam dół czyli kuchni i byłej już łazienki, którą zmieniłam na małą pracownię.
W kuchni nic się nie zmieniło. Krzesła i stół są chwilowe, zastąpię je innymi, ponieważ te są bardzo niestabilne. Zadecydowałam, że z domku usunę łazienkę.  Zrobiłam maszynę do szycia z tutorialu My Froggy Stuff  https://www.youtube.com/watch?v=AQTswnUS2qg i biurko z organizerem . Na bocznej ścianie zawiesiłam lusterko.









Ale to nie koniec moich lalkowych porządków, ponieważ wszystkie akcesoria, które były porozrzucane po różnych miejscach, ułożyłam w organizerze. Na dwóch pierwszych piętrach znajdują się akcesoria z łazienki i kuchni a na trzecim mamy osobno elektronikę, książki i itp.





 Porządek zawitał też do organizera z jedzeniem i rzeczami z modeliny






Piszcie w komentarzach czy zmiany wam się podobają i co byście jeszcze dodali, żeby domek był bardziej przytulniejszy
Śledźcie mnie na Instagramie 
         i papa !        
                                                                          Emilka




Komentarze

Prześlij komentarz